ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
-
Оформлення замовлення здійснюється після повної оплати.
-
Відправка замовлення здійснюється протягом 3-х робочих днів з моменту оплати замовлення. Час обробки і відправки замовлень може збільшитися у вихідний період або та під час сезонних розпродажів.
-
Доставка по Україні здійснюється компанією «Нова Пошта» протягом 1-3 днів з моменту оформлення відправки.
-
Доставка товару здійснюється за рахунок клієнта згідно з тарифами «Нової Пошти». При цьому відправник вказує повну вартість речей, що відправляються.
-
Після відправки замовлення клієнт отримує номер ТТН для відстеження своєї посилки.
Також можливий самовивіз з нашого шоу-руму NOVE за адресою бульвар Лесі Українки 5а з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години.
ДОСТАВКА ПО СВІТУ
-
Міжнарожна доставка здійснюється компанією «Укрпоштою». Вибір компанії-перевізника може бути змінений в індивідуальному порядку, після обговрення з замовником. Вартість розраховується на основі ваги і країни призначення за тарифами логістичної служби.
-
Зверніть увагу також, що через теперішню ситуацію в Україні міжнародні поштові сервіси можуть працювати з затримками.
-
Nove не несе відповідальності за будь-які додаткові податки та збори, пов'язані з розмитненням у вашій країні, а також за затримки поштових перевізників та затримки, пов'язані з митним регулюванням країн-адресатів. Перед оформленням міжнародної доставки, замовник має самостійно ознайомитись з правилами та положеннями щодо розмитнення товару у вашій країні.
-
Бренд Nove не здійснює доставку в такі краіни як росія та білорусь.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
-
Покупець має право повернути чи обміняти придбаний товар належної якості, якщо він не задовільнив його за кольором, фасоном, розміром або з інших причин. (ч. 1 ст. 9 закону України №1023 про захист прав споживачів)
-
Обмін може здійснюватися на аналогічну річ іншого розміру за умови її наявності або на іншу річ в асортименті.
-
Обмін товару здійснюється протягом 3-ьох робочих днів з моменту отримання і огляду поверненого товару за умови наявності в асортименті магазину товару на обмін.
-
Покупець має право повернути річ за умови збереження її товарного вигляду (у тому ж стані, в якому річ йому надійшла, в оригінальній упаковці).
-
Покупець має право повернути придбану річ за умови, якщо річ: - не носилася; - не використовувалася для фото-чи відеосесій: - не піддавалася різного роду маніпуляціям (прання, підшивання, підрізання); - має на собі всі бірки та етикетки; - не має слідів носки, плям (зокрема, від дезодоранту та тонального крему), сторонніх запахів (зокрема, дезодоранту чи парфумів).
-
Покупець має право повернути придбаний товар протягом 14 календарних днів з моменту доставки замовлення на відділення Нової Пошти
-
Речі, виготовлені за індивідуальними мірками клієнта (зокрема, пошиті на його зріст) обміну та поверненню не підлягають. (ч. 5 ст. 13 закону україни №1023 про захист прав споживачів)
-
Усі транспортні витрати, пов'язані з обміном чи поверненням товару, покриває покупець.
-
Не вказуючи повну вартість товару при поверненні, покупець погоджуться отримати від Нової Пошти компенсацію в розмірі вказаної суми у випадку пошкодження чи загублення посилки.
-
Продавець залишає за собою право відмовити покупцю у поверненні товару, якщо не виконаний один з пунктів даних умов.
ПРОЦЕДУРА
-
По Києву обмін або повернення товару можливий за допомогою кур'єрської служби "Нова пошта" або ви можете самостійно привезти товар до нас в шоу-рум за адресою буль. Лесі Українки 5а, з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години.
-
По Україні обмін або повернення товару можливий за допомогою послуг "Нова пошта".
-
Якщо у вас залишилися якісь питання, будь ласка зв'яжіться з нами по пошті nove.coat.info@gmail.com або телефонуйте нам
+38 095 877 89 88 або +38 093 223 32 43